Shubi
Over Shubi
Bestuur
Bestuurssamenstelling en beloningsbeleid
Stichting Shubi
wordt bestuurd door een bestuur, bestaande uit minimaal drie en maximaal vijf
leden (statuten Stichting Shubi, 1993).
Het bestuur van
Stichting Shubi bestaat uit de volgende leden:
· Julius Spit - voorzitter
· Wil van der Valk-Romeijn - secretaris
· Irmy Caspers - penningmeester
· Suzanne Jansen-Spit - bestuurslid
Jaarverslagen en financiële verantwoording
Jaarverslag 2022
Financieel verslag 2022
Jaarverslag 2021
Financieel verslag 2021
Jaarverslag 2020
Financieel verslag 2020_1
Financieel verslag 2020_2
Beloning
Alle
werkzaamheden door de bestuursleden worden zonder beloning uitgevoerd.
Reizen binnen
Nederland:
Alle reiskosten
voor vergaderingen, bijeenkomsten donateurs enz. worden niet gedeclareerd, maar
worden door directie en bestuursleden zelf betaald.
Onkostenvergoeding:
Externe kosten
die gemaakt worden door het bestuur zoals postzegels, enveloppen, aanschaf van
materialen voor de training, etcetera, worden vergoed
door Stichting Shubi.
Reizen naar
Tanzania:
De reis- en
verblijfkosten naar Tanzania door vrijwilligers (al dan niet bestuursleden)
worden volledig vergoed. Stichting Shubi stelt het zeer op prijs dat haar
vrijwilligers twee weken van hun tijd belangeloos willen besteden aan
vrijwilligerswerk. Daar staat het vergoeden van verblijf- en reiskosten
tegenover. De vrijwilligers krijgen geen beloning voor hun werkzaamheden.
Adresgegevens
Stichting Shubi
shubi@live.nl
Ons rekeningnummer is NL94TRIO0338538046 (Triodos Bank) ten name van Stichting Shubi.
KvK: 41235978
RSIN: 8019.55.075
© Stichting Shubi